پس از ثبت سفارش و پرداخت توسط مشتری، پیامکی مبنی بر دریافت سفارش از سوی نیروکمپ به مشتری ارسال می شود. اگر پیامک به دستتان نرسیده بود از طریق شماره تماس و شماره واتساپ می توانید به اطلاع نیروکمپ برسانید. هرچند این مطلب ضروری نیست و نیروکمپ به محض دریافت سفارش کار پردازش و آماده سازی سفارشات را شروع می کند.
از دلایلی که پیامک به شما نرسد این است که احتمالا قبلا پیامک های تبلیغاتی را غیرفعال نموده باشید پیشنهاد میکنیم چنانچه بیشتر خریدهای خود را اینترنتی انجام می دهید نسبت به فعالسازی پیامک های تبلیغاتی اقدام نمایید برای اینکار می توانید کد *800*5# را از تمام اپراتورها شماره گیری نمایید برای غیرفعالسازی نیز کد *800# را شماره گیری نمایید تا گزینه های مربوط به غیرفعالسازی برایتان نمایش داده شود.
پس از ثبت سفارش و آماده سازی سفارش، روش های مختلفی برای ارسال وجود دارد مانند پست پیشتاز، تیپاکس، پست های سفارشی، پیک موتوری، اسنپ، ارسال از طریق اتوبوس و …. ، در حال حاضر بصورت پیش فرض ارسال از طریق پست پیشتاز صورت می گیرد و برای همه مناطق ایران و برای هر سفارش مبلغ ثابتی در نظر گرفته شده است. در شرایط خاص و یا با نظر مشتری می توان از روش دیگری برای ارسال استفاده کرد و در این حالت مابه التفاوت هزینه ارسال محاسبه و تسویه می شود.
مدت زمان ارسال کالا بین 3-4 روز کاری می باشد ولیکن با توجه به رسالت نیروکمپ در تامین رضایت مشتری چنانچه شرایط خاصی دارید و یا عجله دارید می توانید پس از ثبت سفارش تماس بگیرید و مطمئن باشید ما تمام تلاشمان را می کنیم تا در حداقل زمان به دستتان برسانیم.
هرگونه خرابی کالا در طی ارسال و یا مفقودی و کسری بر عهده ماست و نیروکمپ خود را موظف به تامین و جبران آن می داند.